SEVGİ MUHABBET DUALARI

Değer Vermeyen Erkeği Aşık Etme Duası

Bu matlubunun uykusunu bağlamakla yapılan bir celbiyyedir. Aşağıda yazılı esmalar 313 kere 7 gece okunursa hakkında okunan kimse çok büyük bir ruhi bunalıma kapılır. Uyku uyuyamaz. Okuyana ve yahut okutana karşı elinde olmayarak şiddetli bir incizab duyar. Onu görmek, ona kavuşmak ister. Okunacak esmalar:

Ya şemusa ya helyusa ya ğayusa ya talyusa ya talmusa ya asbavütin yahin ali şeddayi tevekkelü bi akdi nevmi fülanete binti fülanete fi mehabbeti fülanibni fülanete haysü ma kanet elvahan elvahan elvahan el acele el acele el acele es saah es saah es saah

İlgili Makaleler

4 Yorum

  1. Ben yeni evli sayılırm benimde benzer sorunlarım olmaya başlıyor bi yerden sonra aşk bitiyo o cicim ayları olmuyor monotonlaşıyor sanki köprüyü geçene kadar evleniyolar sonra birden değişiyolar. yaklaşık bi kaç aydır arayış içindeydim. bir arkadaşımın arkadaşı burak hocaya muska yaptırmış ismi celp ti sanırım. bizim bu arkadaş daha önce çok sahtekar adına hoca diyenlere para kaptırdı yazık neyse ben burak hocayı aradım konuştum derdimi anlattım Allah ondan bin defa razı olsun çok doğru dürüst bir insan bana da celp yaptı biraz sabredicem katlanıp bekliycem ama sorunsuz bir şekilde olcağını inanıyorum celp taşımaya başladıktan sonra bile farklılık hissettim hoca@ask-duasi.com

  2. Burak hocam bitanedir. Valla böyle şeylere benim güvenim hiç yoktu bakıyodum ama yaptırmayı pek düşünen bir insan değildim burada yorumlara güvenerek bende aramayı düşünüyordum sonunda karar verdim ve burak hocamın celb harmura celbi çalışmasını inceleedim sonra hocam sağolsun yaptı gönderdi bana kolyeyi taşımaya başladım 20 günde oldu çok güçlü bu celb öneririm maili de var hoca@ask-duasi.com

  3. Hayırlı günler Hocam ben üstümde ne var ve bana ne yapıldı öğrenmek istiyorum hakkınızı helal etmenizi Rabbimden niyaz ederim

  4. merhabalar kardeşler ben erkek arkadaşım için burak beyle görüştüm çok ilgisiz di aşırı kendinden emin yaklaşımından dolayı okdaar çok sıkıldım ki ama bi yandan da seviyordum onunda beni sevdiğinin farkındaydım ama kafası başka yerde dikkatini veremiyrdu bundan emindim dikkatini çekmek için herşeyi denedim ama olmadı nette araştırıken bu hocaya denk geldim 3 ay önce aradım aslından bu işlere koca karı işleri derler ama değilmiş keşke önceden başvursaymışım şuan çok mutluyuz arkadaşlar burak hoca adlı beyefendiye güvenebilirsiniz bana çok yardımı dokunda iyi günler

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Göz Atın
Kapalı
Başa dön tuşu
Kapalı
Kapalı
Whatsapp aç
Merhaba Nasıl Yardımcı olabilirim?
Merhaba Nasıl Yardımcı olabilirim?