SEVGİ MUHABBET DUALARI

SEVDİĞİNİN ARAMASI İÇİN DUA ARAYANLARA

sevdiğini insanın aramasını isteyenlere şimdi yazacağımız dua formülüde oldukça tesirlidir,sevdiğiniz aramasu için dua budur ya alimül ya habirül ya hakimül ya mübinül ya hadi ya allamül guyub bu duyaı günde 100 defa araması istenilen kişiye niyet edilerek okunur niyet nasıl yapılacak sitemizde detaylı bilgiler mevcut

www.ask-duasi.com

Etiketler

İlgili Makaleler

6 Yorum

  1. Burak hocam bitanedir. Valla böyle şeylere benim güvenim hiç yoktu bakıyodum ama yaptırmayı pek düşünen bir insan değildim burada yorumlara güvenerek bende aramayı düşünüyordum sonunda karar verdim ve burak hocamın celb harmura celbi çalışmasını inceleedim sonra hocam sağolsun yaptı gönderdi bana kolyeyi taşımaya başladım 20 günde oldu çok güçlü bu celb öneririm maili de var hoca@ask-duasi.com

  2. Arkadaşlar ben daha öncedbn birkaç hocaya vefk yaptırmıştım olmamıştı yada yapamadılar emin değilm herneyse burak hocamla görüştk anlattım skıntımı bana celb diye bişi yaptı bekleme süreside uzunmuş biraz ama sabrednce olcak inancm geldi bu celb hocamında anlattığı gibi çok etkili oldu 26 ncı gündeyiz şuanda maşallah nazar değmesinde herşey arzu ettiğim gibi hocama burdn saygı ve sevgilermi gönderiyorum allah razı olsun vesile olduğu içn

  3. Kütahya merkezden ben ATANER. selam arkadaşlar sayfan inanılmaz çok iyi, facebookta paylaştım 26-02-2018 13:32:15

  4. Ben yeni evli sayılırm benimde benzer sorunlarım olmaya başlıyor bi yerden sonra aşk bitiyo o cicim ayları olmuyor monotonlaşıyor sanki köprüyü geçene kadar evleniyolar sonra birden değişiyolar. yaklaşık bi kaç aydır arayış içindeydim. bir arkadaşımın arkadaşı burak hocaya muska yaptırmış ismi celp ti sanırım. bizim bu arkadaş daha önce çok sahtekar adına hoca diyenlere para kaptırdı yazık neyse ben burak hocayı aradım konuştum derdimi anlattım Allah ondan bin defa razı olsun çok doğru dürüst bir insan bana da celp yaptı biraz sabredicem katlanıp bekliycem ama sorunsuz bir şekilde olcağını inanıyorum celp taşımaya başladıktan sonra bile farklılık hissettim hoca@ask-duasi.com

  5. Gercegi biliyordum yalan yemin helede mezarda yatan bir insan üstüne yemin tovbe et dedim kemiklerini sizlatyi babasini hic tanimadim ama saygin bir insanmis namazinsa niyazinda mezara gömdüler burada bi müesser diye hocaya gittik büyü için cevresi kötü adamlar dolu soğusun diye cevresinsen alkollik cevreden uzaklascak dedi Birtane saksiya gom dedi birtane suya koy on gun icsin dedi Birtanede ustunde tasi dedi ben ustumde tasiyamadim Cunku serseri Uzerimde gordu farkli dusundu bende sudyen muskasi dedim cikarttim Esime hicbirsey fayda etmiyordu iki kez yapti muesser hanim ben ona para yolladim borc buldum iki kez bi işe yaramadı sonkez tavsiye uzrne Burak beyle rtibata gectk duzelmesı icin balgama vekfı yaptık Daha birkere cuma namazi kildigini bilmezdim Bayram namazi kilar sadece şimdi gidiyor İckici Ramazan ayi gelsin iple cekerim ozaman icmiyor bir ay boyunca Ama ramazan bitti bayramda basliyordu şimdi hiç içmiyor Bir kadinin caresizligi nasil bilirmisiniz? Cokuzulmustum ama simdi düzeldi cok sükür bu hoca bıze iyi geldi. Sonuçtan memnuın olursan sitemize sorununu yazıp çözümünü yaz demiştiniz herkeze gönülden tavsiye ediyorum. Burak beyle gönül rahatlığıyla çalışabilirsiniz.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu
Kapalı
Kapalı